مزایای استفاده از بالابر بیمار در بیمارستان

 

ارسال شده در ۲۸_۷_۹۸توسط مدیر سایت

 

امروزه در بیمارستان ها از ابزارهای به روز زیادی برای راحتی بیماران استفاده می شود. یکی از این تجهیزات که کمک زیادی به جابجایی بیماران می کند لیفت بیمار است. این لیفت برای جابجایی بیماران بی هوش و همچنین افراد ناتوان بسیار مناسب است و کمک می کند که از آسیب دیدن این افراد حین جابجایی در بیمارستان جلوگیری کرد. در این مقاله ما به معرفی لیفت بیمار و همچنین مزایای استفاده از آن اشاره می کنیم.

 

لیفت بیمار یا بالابر بیمار چیست؟

 

لیفت بیمار یا بالابر بیمار یک وسیله ی الکترونیکی است که از آن برای جابجایی بیماران ناتوان و معلول در بیمارستان استفاده می شود. این وسیله به پرسنل بیمارستان کمک می کند تا بدون نیاز به کمک افراد دیگر و بدون زحمت زیاد بیماران بیهوش یا افراد معلول را در بیمارستان جابجا کنند.

این وسیله که به سقف متصل می شود توانایی جابجایی افراد سنگین وزن را نیز دارد. بازوهای قدرتمند این بالابر باعث می شود که تحمل وزن های بالا را نیز داشته باشد. لیفت بیمار باعث آسان تر شدن جابجایی بیماران در بیمارستان شده و همچنین سرعت جابجایی را نیز بالا می برد. این وسیله در مواقع اورژانسی کمک می کند تا بیمار سریع تر جابجا شود و از آسیب های وارده جلوگیری می کند.

 

 

انواع بالابر بیمار

 

این دستگاه در دو مدل ارائه می شود.با جک برقی و دیگری با جک دستی می توان استفاده نمود و همچنین دارای سایز بزگ و کوچک خواهد بود

این دستگاه به صورت متحرک است و با استفاده از چرخ هایش جابجا می شود. بالابر نوع متحرک را می توان در هر جایی بدون مشکل خاصی استفاده کرد.

 

برای دریافت مشاوره و بررسی شرایط و هزینه ها می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. ۰۹۱۹۷۷۲۴۵۱۵_ ۰۹۰۳۳۴۴۲۶۳۸

 

مزایای استفاده از لیفت بیمار

 

این دستگاه بهترین وسیله جابجایی بیمار است که کمک شایانی به جابجایی بیماران در بیمارستان می کند. استفاده از لیفت بیمار در بیمارستان ها برای جابجایی مزیت های زیادی دارد. یک از این مزیت ها این است که در صورت عدم نیاز به استفاده از دستگاه می توان آن را در بالای اتاق جمع کرد و در موارد نیاز سریع باز کرده و از آن استفاده کرد. خدمات این دستگاه معمولاً به صورت الکترونیکی انجام می شود و کنترل آن توسط کنترلر هایی که روی آن قرار دارد انجام می شود.

از دیگر مزایای این دستگاه می توانیم به این اشاره کنیم که این لیفت بیمار می تواند افراد با وزن سنگین را نیز بدون زحمت فراوان جابجا کند. درحالی که جابجایی افراد سنگین وزن در بیمارستان بسیار پرزحمت است. همچنین اگر این دستگاه از نوع ضد آب تهیه شود می توان از آن برای حمل بیمار به حمام و دستشوئی نیز استفاده کرد.

این دستگاه بهترین انتخاب برای جابجایی داخل بیمارستان ها است. در حالی که از گذشته بزرگترین دغدغه پرسنل بیمارستان جابجایی بیماران بوده است، پرسنل بیمارستان با این لیفت بیمار می توانند بیمار را به راحتی و با فشردن چند دکمه جابجا کنند.

 

 

نکاتی که هنگام استفاده از بالابر بیمار باید رعایت شود

 

این دستگاه معمولاً به صورت شارژی است و با یک بار شارژ می توان تا مدت زیادی از آن استفاده کرد. قبل از استفاده از آن حتما باید به صورت کامل دفترچه راهنمای آن را مطالعه کرد تا شخص هنگام استفاده از آن با مشکلی روبرو نشود. در صورت استفاده از این دستگاه حتما باید به صورت دوره ای عملکرد دستگاه چک شود تا در صورت به وجود آمدن مشکل، کارهای لازم برای رفع آن مشکل انجام شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
تماس با ما
× چت آنلاین در واتس اپ